Ygzpri 4 aylık oğlumun Popo deliğini acıp ışıkla bakınca üst tarafı kırmızıydı baya ama catlak gibi değil isikik olabilir mi ? Yoksa catlak mı kakadan kan geliyor 1 aydır 2 haftadan fazladır diyetteyim ama kan gelmeye devam ediyor
Ysgl26 Canım bizim bebişte de oldu ilk 2 ay çok ıkınıyodu çünküç hametan ve fito krem sürdüm her olduğunda hemen geçirtiyor. Artık olmuyo şükür. Bi doktora gösterin içerde de çatlak olabilir kan varsa
Ygzpri Ysgl26 inşallah catlaktır diyet yapıyorum ve çok zorlanıyorum baktınız mı hiç popo değiline nasıldı bizim üsti kırmızı sadece ama catlak göremedim pişik mi acaba dedim deliğin içi pişik olur mu. ? Deliğin içinemi krem sürdünüz !?
Ysgl26 Ygzpri çatlak vardı bizimkinde bariz belliydi. Dış taraftaydı içte yok dedi doktor.. bana diyet falsn vermedi
Ygzpri tugceizgi ek gıdaya daha geçmedik kabızda değil aslında ama fitil kattık sünnet olduğunda zorlandık katrrken ondanda catlaya biliyormuş