Suleeg eğer çok şiddetli ağrı, yanma, iltihap ve kanama gibi durum yoksa gayet normal daha çok taze yaranız :) dıl hemen kapanır zaten iç dikişler bir süre canınızı acıtır. Toparlanması bu sebepten 2 yıl oluyor. Karnınıza ağırlık vermeyin ve kendinizi çok yormayın. Ağrınız oldukça dinlenin bol bol