Arenbebekk ya hemen uyanıyor mu benim kızımda 1 yaşında emerek ıyuyor beşikte saatlerce salasam uyumaz ama memede 3 dk dw yatıyor beşiğine koyunca da uyanmıyor ama benim kızımda ilk 3 ayda öyleydi beşiğe koyduğum gibi uyanırdı özellikle geceleri çok zor olurdu amq 5 aydan sınra emerek uysması benim için çok iyi oldu artık beşiğe koyduğum gibi uyanmıyordu ilerde sizin bebeğiniz de öyle olursa sizin için büyük kolaylık olur