Arenbebekk 1 ay 17 gün oldu doğum yapalı. Sol tarafımda daha yenice bi içerde nohut büyüklüğünde bir şey var. Bugünde ağrı olmaya başladı. Yaşayan var mı böyle bir şey neden oluyordur acaba