Merhaba arkadaşlar, kızım 5 buçuk aylık 2 aylık gibi Konak olmuştu zeytinyağı ile temizledim çok şükür sıfıra vurdum geçti o zaman. Sonra hafiften olmuştu bir seferde z. Yapı ile onu da geçirdim ama şimdi 5 buçuk aylık saç diplerinde hafif hafif kabuklanma var. Neden oluyor geçmiyor bu bi türlü. Banyosunu geç yaptırmam. En geç 2 günde bir yaptırırım. Bunu yaşayan sebebini bilen var mı acaba ?