Trafikte aktif araba kullanırdım iyi de kullanirdim, ama uzun zamandır kullanmiyorum. 2 yıldır kullanacak oluyorum esim sagolsun cok guzel geriyor insanı. Yok onu yapma, yok bunu yapma, sen nasil kullandın onca zaman bilmem ne. Beni alıyor bir sinir tabi. Yan da oturunca hatalar daha fark edilir oluyor evet ama ben her hatasını ona söylemiyorum sonuçta. Ben de dedim ‘bana lütfen hatayı söylerken normal şekilde soyle, gerilerek söyleme. Hem ehliyet almamı istiyorsun hem de güvenimi sarsıyorsun.’ ( yurt dışında yaşıyorum, turk ehliyetim geçerli değil o yuzden sıfırdan almam gerek) simdilik sustu bakalim. Şehirler arası veriyor, şehir içi vermiyor. (Aday sürücü levhası takip surus yapabilirim danismanim ile ozgurce, esim benim danismanim olarak görünüyor).