Evet değişik bir post ama balık yemeyi ya beceremiyorum yada bende boğazımda bişey var.
Normalde hiç sevmezdim balığı. Gebelikten bu yana tüketirim ama her tükettigimde kılçık boğazımda kalıyor her defasında hastanelik oluyorum.
Hamsi palamut farketmıyor. Boğazıma oturuyor kalıyor.
Ve bugun balık almak istiyorum ama bu yüzden korkuyorum 😦