Merhaba kızlar 2ay 25 günlük bebeğim var 40 gün boyunca kanamam oldu tam 40.gün kanamam bitti şuan hala regl olmadım. 14 gün önce eşimle korunmasız ilişki yaşadık (prezervatif yırtıktı). Şimdi regl gibi hafif bir kan geldi kahve rengiyle karışık gün içinde çok çok az geliyo 1 sefer gibi. Bu regl kanaması mı yoksa yerleşme kanaması mıdır ? Doğumdan sonra sizin ilk regliniz nasıldı eskisi gibi yoğun muydu?