Merhaba Canim Anneler..
Oğlum 24 aylık tuvalet eğitimine başlamak istiyorum ama nasıl yapicami bilemiyorum 🤦♀️ Aranızda tecrübeli ve kesinlikle püf noktalarıyla en ince ayrıntısına kadar yapmam gerekenleri bana anlatabilcek olanlar vardır umarım lütfen yardım edin . Yaşadığımız şehir çok soğuk yazı kışı bir o yüzden napicami bilmiyorum oğlum çiş yaptığında elini bezine götürüyor Anne çiş yaptım diyo bezimi çıkart diyo bu gibi tepkileri var bende yazın öğreteyim diyodum ama kendisi sürekli çiş yaptım falan diyince başlatmak istedim bugun baslicam Allah nasip ederse.. o yüzden bana yardımcı olabilecek birileri olursa çok sevinirim sizler nasıl başladınız kac gün sürdü bu süreç ve neler yaptınız?