selam kızlar. 6 aylık bebişim var normal doğum ile dünyaya geldi 22 martta. Kırkımdan sonra 3. Ayda regl oldum ilk kez. Sonra ertesi ay normal günümde oldum 2. kez. Bu ay 3. kez olmam gerekiyor adetim gecikti 1 hafta kadar. Doğumdan sonra böyle bi düzensizlik yaşayan var mı? Şüphem yok ama tedirgin oldum☹️ Aydınlatırsanız sevinirim