Bence kuaförünüzü değiştirin ben o kadar ağdaya gittim bir kereliğine başka bir kuaföre gittim tahriş etmiş bikini bölgemi yakmış bildiğiniz sıcak su dökülmüş gibi acısı vardı 2 gün sonra kabuklandı ve o günden sonra karardı 🤦🏻♀️ Diğer kuaförler de böyle bir şey yaşamamıştım yaşamıyorum da . Geçmez ama rahatlaması için bepanthol sürebilirsiniz