Oğlum 4 gün sonra 8aylık olcak ve 4.ayından beri meme reddi yaşıyoruz ne yaptıysam olmadı sadece geceleri emiyordu ama şu 1 haftadır artık o da azaldı gece 4-5gibi uyandığında 2-3 dakika emip bırakıyor bidaha mama istiyo doğduğundan beri mama içen bi çocuk zaten mecburiyetlerden dolayı ona alıştı ve artık emmediği için sağsam da sütüm gelmiyo Aralık ayında da ile başlayacağım 3 vardiya çalışcam annem bakıcak acaba diyorum şuan memeden kessem çok mu erken zaten emmiyo ki gece de kalkıp direk mama versem belki memeyi aramaz çünkü gündüz hiç yok sadece ateşi olduğunda ya da uykusu çok olduğunda emerek uyumak istiyo o kadar sizce kesmeli miyim yoksa böyle devam mı edeyim?