Biz ilk ek gıdaya geçtiğimizde zorlandık. Ne yaparsam yapayım yemeye karşıydı. Ağzını sıkıyor kesinlikle kendi isteğiyle hiç açmıyordu ama eline elma vs verdiğimde kemiriyordu. Önlüğünü ağzına sokmaya çalışırken hemen tıkıştırıyordum mamasını 1 ayı geçik hergün bu şekilde uğraştım artık birşeyler bile hazırlamak gelmiyordu içimden. Kucağımda balkonda arabaları izlerken tarhana çorbası yediriyordum. Kırk takla atıyordum 2 kaşık yese mutluluktan uçuyordum. Bi gün eşim eline simit verdi. Tükürüğü ile yumuşata yumuşata yedi. Bende artık katı besin yapmaya başladım mücver vs. Sonra sonra çorba muhallebi de yemeye başladı. Kaşığa tepkiliydi belkide. Şuan 7 ay 22 günlük. Elimizde ne olsa yemek istiyor. Bu aşamaya geleceğimizi hiç sanmıyordum.