Bebeğim 3.5 aylık genellikle gündüz uykularına ağlamalı geçiyor. emziriyorum sakinleşsin diye ama o zaman da nerdeyse saat başı emmiş gibi oluyor kilo alımına az demişlerdi 5300 kilosu sık emzir dedi işime geliyor aslında ama memede uyumaya alıştı yarım kundak yapıp ayağımızda sallıyoruz. Memede mayıştıktan sonra öyle uyuyor ancak diğer türlü göbeğimizden destek alıp kendini geri istiyor kasa üstü düşecek diye de bacaklarından çekip tutmak zorunda kalıyorum sonra çok pişman oluyorum o kadar ağlaması bile içimi acıtıyor. Annelik ne zormuş duygusal olarak ayrı fiziksel olarak ayrı😭