sntnblk 16 17 aylıktı ben başladığımda sinyaller vardı bizde çişi gelınce falan tis derdi sonra kakadan sonra bez illa alınacaktı bide ayrıca bezi hiç sevmıyor Du kolay oldu o yuzden derdini anlatabiliyorsa başlanabilir ve havalar sogumadqn başlayın başlayacaksanız cunku ıslanınca falan üşür ve kıyafet, kuruması falan da rahat olur ilk zaman baya bı kıyafet gıdıyo sunku 😊😊