Deletedmom019 emzirdikten sonra kaynatılıp ılıtılmıs karbonatlı su ile sildim ben yara oldugu zaman. sonra üzerine madecassol, fito merhem ve kantaron yağını karıstırıp sürüyordum. göğüs kalkanı kullandım delikli halini hava alsın ve bir yere sürtmesin diye. her emzirme öncesi de bu karısımı güzelce yıkıyordum. biraz zorlanıyor insan ama geçiyor. araa butonundan daha cok çözüm yazan arkadas olmustu, yorumları okuyun. üzüm çekirdeği yagı bir arkadasıma iyi gelmişti. cok geçmiş olsun.