8 ay 6 günlük olduk. Alıştırma bardağı,kaşık,fincan,çay bardağı hepsi ile denedim. Ama ağzına alıyor su olduğunu anlayınca püskürtüp oyun yapıyor. Ayran vs yaparsam içiyor. O şekilde de su ihtiyacını karşılar mı yoksa illaki su vermem lazım mı ? Ne yapabilirim önerisi olan var mı ? Anne sütü ve ek gıda yiyor.