Kizlar 2 ay 6 gün oldu sezaryan oldum şimdi fark ettim dikiş dibinde misket büyüklüğünde bı şişkinlik var başına gelen var mı neden oldu acaba doğumdan sonra yaram iltihap kaptı 15 güne yakın doktora gidip dikis yerlerimi bı kaç delik açıp çıkarırdı bı kaç defa antibiyotik içine sıkmıştı