gulsum11 Kızlar merhaba bugün 41. Gün kanamam sadece 2 gün bitti o arada abdest aldım akşama tekrar oldum zaten dünde abdest aldım bitti die sabah kalktığımda da kanamam vardı şimdi özür mü sayılıyo yoksa hastalandım mı bilgisi olan yazabilir mi lütfen