Kızlar merhaba 20 günlük ikiz erkek bebeklerim var kiloları gayet iyi doğdular ama doktor ilk doğduklarında prematil mama vermişti destek olarak o bitince bende sarılık var diye korkarak aç kalmasınlar diye aptamil 1 aldım bu arada sütüm maşallah çok iyi ebeler doktorlar çok yeterli olduğunu söylüyor ama bi göğüs ucum tam çıkmıyor bi bebeğim çok sinirleniyor tutamadığı için bende silikon üç aldım onunla güzel emiyor ama sorun şu ikisininde aktif emziriyorum 25 30 dk nerdeyse sonda bırakıyor memeyi ama hala aç hala ağzı açık uyumuyor biraz oyalıyorum ediyorum uyur diye yok nasıl 30 cc mama yapıyorum onu yiyor uykuya dalıyor çocuk doymuyor mu mama alışkanlık mı anlamadım tecrübelerinizi bekliyorum ❤️