Kızlar benim oğlum doğduğunda ne yaparsak yapalım uykuya dalamıyordu bende YouTube’dan piş piş sesi buldum onu açtım 10 saatlik alıştı sabaha kadar o telefondan açık uyuyor hem radyasyon hemde artık büyüdü bası agrır diye endişeleniyorum bide sessiz ortamda uyuyabilir mi acaba artık kesmeli miyim bana bi fikir verebilir misiniz rica etsem :)