esma ben rezene içiyorum o biraz rahatlatıyor kızımı ama bazen çok gazı oluyor ağlıyor yarım çay kaşığı içiriyorum rahatlatıyor meleğimi. Anason çayının da bir zararı yokmuş çocuğuna içiren çok tanıdığım var. Rezene de anason da çok hafif çaylarmış. Bence her gün olmamak kaydıyla çok huysuzlandığında yarım çay kaşığı verilebilir. Tabi bu benim düşüncem ben veriyorum çünkü bebeğimin kıvranmasına gönlüm razı olmuyor