Aroske Arkadaşlar nuk pipetli suluk aldık kızım on aylık halen cekemıyor ben denedım suluktan cok gec gelıyor su kullananlar yardımcı olurmuu
Htcates Aroske bende aldım güzel diye hem kokuyor hem su geç geliyor kızım 16 aylık olmasına rağmen zorluk çekiyor suyu çekerken
Glysrcn Aroske merhaba bizim aynı olmuştu. Kendim bile zor çekiyordum. Eşim içinden bi yerini kesti akışı kolaylaştı
S_x_w Aroske akıtma yapmaması için öyle..benim kızım da kullanıyor sorunsuz içiyor ben denediğimde zor geliyor su😅
Glysrcn Htcates Aroske hanımlar suluğun kapağını açın. Kapaktaki borusunda küçük bi parça var su ordan geçiyo aynı zamanda o küçük parça zorluyor. O parçayı eşim ordan kesince akışı kolaylaştı. İsterseniz deneyin size kalmış 🤗
Elfelf475 Aroske normal pipet alıp alıştırın önce. Ben weebaby kullanıyorum hem de 8,5 aylıkken eline verdim hemen alıştı. Ayrıca biberon da bilmeyen bir çocuk diyebilirim. Zamanla alışacak keske 9 aylıkken falan vermeye başlasaydınız eline