tazeanneeeee zaydn benim kızım da korkuyor şimdiye kadar ağlamadı da mutlaka uykusundan uyanıp şaşkın şaşkın bakıyor 4 aylık olduk hala bi çözüm bulamadım yaz boyu cam kapalı uyuduk resmen bu yüzden
Divayorgun zaydn bende evde bakara suresi falan açardım oğlum aşırı korkardı. Şimdi tepki vermiyor büyüdükçe geçer
esena3 zaydn bende yaşıyorum aynı şeyi ama sebebini bi türlü bulamadım aynı şekilde sabah ezanında da aglayarak uyanıyor
Fatmaersoy zaydn ashabbı kehf isimlerini bir kağıda yazıp yastığın yada yattığı yerin altına yerlestırın ashab ı kehf süresini okuyup