Oğluma iki gün önce doktor antibiyotik verdi klamoks 12saatte bir ben ilk icirdim bunda karın şişliği gaz ağrı ishal kaka oldu şuruptan mi artık bilmiyorum bende dokunuyor diye 12saatte bir değil de günde bı sefer veriyorum öyle faydası olmaz mı ? Şaşırdım şuan öksürüğü başladı söktürmeye başladı bogaaz enfeksiyonu ile başladı oyuzden vermişti ilaci