Merhaba anneler. 2.5 aylık bebeğim eşim ve ben uyuz olduk. Nereden bulaştığını bilmiyorum ama hayattan bıktırdı bizi
Bebeğimi bu halde gördükçe içim parçalanıyor. Doktora giriyoruz sürekli losyonlar, kremler veriyorlar dedikleri herşeyi uyguluyoruz ama geçmiyor gitmiyor. Kwellada kullandık başta tüm evi sildik süpürdük poşetkedik. Olmadı 1 hafta sonra gene cıktılar. Wilkinson pomad kullandık yine tekrarladı. Xabion kullandık Bi işe yaramadı. 3 karşım dediler o da Bi işe yaramadı. Tüm halılarımı yıkamaya verdim perdelere kadar sürekli çarşaf tıkayıp ütülüyorum ama sonuç hep hüsran. Artık psikolojik olarak cok kötüyüm. Bebeğimi böyle gördükçe ölemk istiyorum. Dayanamıyorum lütfen bilen bildiğini yazsın bu illetten nasıl kurtulucaz