Sema18 oglumunda öyle olmuştu bir haft içinde düştü ama kızım baya nazlı çıktı normal doğuma girdim 5 saat sancidan sonra acil sezeryana alındım kalp ritmi düştü için doğdu ertesi gün kuveze alındı dikislerimle ayakta duracak halim yokken yoğun bakım kapısında ağlayarak 4 gün bekledim şimdide göbek sorunumuz rabbim yardımcımız olsun genede şükür elhamdülillah kucağımda sağ salim🤲