Kızlar benim oturma odam güneş görmüyor arka tarafta kalıyor bomboş bir duvara bakıyor. Yatak odamda caddeye bakıyor güneş görüyor ama oturma odama göre daha küçük o yüzden burayı yatak odası yaptık. Sizce yerlerini değiştirsem mi? Biraz daha küçük olacak ama kızım hep karanlıkta oynamak zorunda kalıyor ışık hep açık ama gün ışığı gibi olmuyor malesef.