ozlemtsd Arkadaşlar bebeğimin ek gıdaya geçişi kışa denk geliyor. Yazdan nasıl dondurucuda saklayabilirim? Yada dondurucuya atsam yazşık besinleri sıkıntı olur mu? Var mı öyle atan annelerimiz😊
Klymeneninatlasi ozlemtsd her meyve sebzeyi mevsiminde yesin minik ☺️ Kışlık yapmanıza gerek yok ☺️ Benim doktorum öyle söylemişti ki kışında çok güzel sebze ve meyveler var ☺️
Anneko ozlemtsd şeftali kayısı erik gibi şeyleri şeker kullanmadan komposto yada marmelat yapabilirsiniz suyunu tatlandirip hem siz içersiniz meyvesini de bebeğe verebilirsiniz onun haricinde mevsiminde yemesi daha sağlıklı diye düşünüyorum
ozlemtsd Klymeneninatlasi Şeftali armut erik fln atmak istedim. Aslında aklımda yoktu benim burdaki forumda gördüm dikkatimi çekti. Belki deneyen olmuştur diye düşündüm 🙈
Gzdzeynep ozlemtsd benim kızımın da ek gıdaya geçişi kışa denk gelmişti buzluğa bişey atmadım mevsimde ne varsa onunla başladık ve devam ettik bence öyle yapın mevsiminde tüketmesi daha sağlıklı.
Klymeneninatlasi ozlemtsd sulu meyveler olduğu için çözülme anında bozulabilirler ☺️ Bence riske atmaya değmez ama siz bilirsiniz ☺️
pamuk_sekerim2022 ozlemtsd ek gıda için Kış sebze meyveleri ideal bence…armut erik bozuluyor zaten buzlukta birde bebeğinize mümkün olduğunca donmuş gıda yedirmemeye çalışın…zaten Rabbim uzun ömürler versin zamanı gelince ilkbahar yaz meyvelerini taze taze yer kuzucuk😊