Kızlar benim sütüm tazyikli geliyor bebegim 6 aylik oldu halada tazyiği gitmedi bebegimde alışamadı bu duruma memelerde terbiye olmadi hala günde 5-6 kez atlet değiştiriyorum normalde doktorlar gece bebek kendi uyanmadigi sürece siz kaldırıp emzirmeyin diyor ama birkaç kere o şekilde yaptım gece 3 de uyandı sütüm de tazyikli olduğu için emmedi sinirlendi ağladı bu sefer uyumadı bende gece 2-3 saatte bir kaldırıp uykusunda emziriyorum hem uyurken tazyiği anlamiyor hemde göğsümü boşaltmış oluyorum bu şekilde devam etsem bi sorun olur mu noluur bana tazyikle ilgili bilgi vermeyin herseyi denedim önden elle sağımda yaptım ayakta da emzirdim arkaya yaslanarakta emzirdim yatarakda emzirdim süt yapıcı şeylerde yemiyorum inanin bir bardak suyu zorla içiyorum süt yapmasın diye bi türlü çare bulamadim