Merhabalar tecrübesi olan varsa Bilgi istemek için yazıyorum.Bir hafta önce zorunlu olarak sezeryan oldum. Normal doğum düşünürken sezeryanla dönünce epidural olup bebeğimi hemen almak istedim. Epiduralden sonra doktorum babana kahve, çay ve bol sıvı almamı söyledi. Bir hafta boyunca hiç bir sıkıntı yaşamadım ancak dün omuzun arka kısmında bir noktaya inanılmaz Ağrı var. Acile gittiğimde bir iki güne geçer dedi. Ama şuan kabus gibi…. boyun ağrısı olduğunu duydum ama bu boyunda tam değil ne yapacağımı bilmiyorum.bebeğimi kucağıma alamıyorum çok üzülüyorum