Timbuktu Soguk kompleks dışında ne yapabilirim. Kızım basını koşarken duvara vurdu biraz şişti ve morardı hemen soguk kompleks yapayım dedim izin vermedi daha da cok şişti yapmam gereken başka ne olur ?
Dmt-01 Timbuktu vikis sürüyorum ben öyle durumlarda ablamdan görmüştüm şişmesini engelliyo hemde morarmıyo
lceLady Timbuktu O durumda izin vermiyorlar evet. Tutabildiginiz kadar tutun. Ama beze sarıp o sekilde başına tutun direk buzu tutmayin. Baska yapılacak bişey yok malesef. Gecmis olsun
Daenerys Timbuktu mustelanın jel kremi var eczaneden almıştık. Çok iyi krem sorun araştırın alın mutlaka
Timbuktu lceLady evet hiç izin vermedi 5 dk tutsam belki böyle olmazdı Peki bir sorun olur mu normal düşme gibi uyumama gibi bi durum yok degil mi ? Birde n kadar sürede iyileşir İlk defa yaşıyorum bu durumu
Bhr28 Timbuktu evet morarma için doğal bir krem zaten. Siz yine eczaneye sorarsınız. Fiyatını hiç hatırlamıyorum.
Bhr28 Timbuktu Olur bence , çünkü ben böyle durumlarda morluk geçene kadar sürmeye çalışıyorum. Yani tek bir sefer sürüp bırakmıyorum
Bhr28 Timbuktu o konu da net bir şey söyleyemem , mesela kızım hafta sonu yanağını masaya çarptı ve biraz morarmıştı hemen krem sürdüm şu an çok az kalmış morluk
Timbuktu Bhr28 anladım bizim de sabah oyun oynuyorduk koşarken kafasını duvarın sivri yerine çarptı hemen şişti morardı tam da uyku saati uyudu normal yataktan düsme vs olmadığı İçin uyuttum sorun olmaz degil mi ya
Bhr28 Timbuktu Sağlıkçı değilim ancak kafasını çarpmış, bu yüzden siz yine takipte kalın. Uyku da Ara ara kontrol edin. Anormal bir durum olursa zaten hastaneye gidersiniz .
Duyulurum Timbuktu bu kremi kullanıyorum ben böyle durumlarda. Makul fiyatlı bir ürün, eczaneden alın evde bulunsun
Timbuktu Bhr28 yüksekten düşme de en az 4 saat uyutmuyorum ama bunda ilk defa basıma geliyor ne yapsam bilemedim hareketleri normal di oyun oynadı. Sizin basınız dan geçmiş hemen uyuduğu oldu mu sorun oldu mu olmadı mı merak ettim. Bende cok yorgunum şimdi nasıl uyuyacagım 😞 aklım kalacak
Bhr28 Timbuktu Bu tarz çarpma bizde yaşadık , hala da yaşıyoruz. Şimdiye kadar hiç sorun yaşamadık. Hemen uyuyup uyumadığını hatırlamıyorum açıkçası , zaten kusarsa falan anlarsınız . Siz de yanında yatın ara da kalkıp bakarsanız
Timbuktu Bhr28 ne güzel uyuyordu dedim limon sürüp ekmek içi koyarım belki şişliğini alır. Uyandı ona da izin vermedi of ne bet bir gün Birde uyuduğu zaman nereden anlayacağım ki uyuyor zaten 🤷🏻♀️