Övmeye ya da gömmeye gerek yok bence her damla her bebeğe iyi gelmiyor
Probiyotik ve damlayı birlikte kullanmak lazım
Bebeğe d vitamini gaz damlası ve probiyotiği her gün aynı saatte belirli bir rutinde vermek çözüm oluyor
Baştan beri sab simpleks kullandım bende işe yaradı başta ıkınıyor sonra alışıyor ıkınıyor diye kesmedim
Her sabah gerinip bacaklarını havaya dikip sonra zarf zurt bırakıyor 😅🫣