Beril51 biz gurbette olunca canım etrafımda yaşıtı kimse yok malesef olabildiğince dışarı bende çıkarıyorum bizde TV değil de arada telefon oluyor ama konuşmayı çok etkiliyormus o yüzden minimuma indirdim bazen gün icinde hiç izletmiyorum bazen de eşim olmadığında lavabo ihtiyacında falan mecbur kalırsam