13 aylik benim oğlum. Çok şükür yürüyor. Anne,baba,top,gol,dede, bu kelimeler, istediği bisey olunca parmakla gösterir. Gün içinde çok hareketli. Hiç durmaz oyun ister. Akşamlar 1 saatte olsa parka çıkartırım. Gün böyle biter. Ek gıda bi yese bi yemez. Zorlamam bende. Teklif ederim yerse yer. Bir tek uyku düzenimiz yok. O çok yoruyor beni.