İki gündür öğle uykusunu reddediyor öğle de uyudugunda mesela bu gece saat 1 de kalkıp 5 e kadar oynadı yatakta erken değil mi bırakması için 3 yaşına kadar uyumasını istiyorum ama bana hiç olumlu sinyal vermiyor. Oglede uyumayinca 8 bucuga kadar dayanıyor en gec. Öğle de uyuyunca 11 bucugu buluyor uyumasi sabah kalkmasi da 9 bucugu buluyor erken kaldırsam uyku yapması için uyanmiyor mizmizlaniyor. Sizce de erken değil mi