Saafie Alya3361 Normalde hacamat iyi geliyor ama bebekler için ne kadar doğru bilemedim ama ben kızıma yapmam büyümeden
FZC Alya3361 hacamat vücuttaki pis kanı atmak için yapılır bebeğin ne pis kanı olacak Allah aşkına ya
Momonlyn Bety Uygulanıyormus eskiden çok gazlı yada kolik olan bebeklere yapılıyormuş rahatlasın diye, hatta kaynanam senin bebeğin gazlı olsaydı yapardık dedi 😂😂 Tabi ben yaptıramazdım kıyamam orası ayrı 🫠 Alya3361
Felfena Alya3361 bebeklere kupa çekilmiyor ama ufak bir iki çizimle kan akıtılıyor sadece. Doktorlar genelde 2 yaşı bekleyin diyor. Uzman biri yaparsa zararı değil faydası olur
Kose21 Alya3361 evet yapılıyor hemde sağlıklı, zaten kupa atılmıyor minik bir iki çizgi atılıyor. Yetişkinlere yapıldığı gibi yapılmıyor 🤗
Yusufagahinannesi Alya3361 evet kırklı iken yaptırıldığında gaz vs gibi büyük sorunlara çözüm oluyor çok faydalı
Els11 Kuzenımde yaptırdı cocuga sakinlik geldi ve kansızlık sorunu çözüldü yaptıran herkes önerıyor, japonyadakı her dogan bebege yapılır neredeyse, bende yılda ıke kere kendıme yaptırırım agrılarıma mucıze gıbı gelıyor
Felfena Alya3361 olabilir, yani kişiye kalmış bir şey. Bilinçli yapılırsa zararı olacağını düşünmüyorum
Yusufagahinannesi Egeninguzelannesi bizzat, uzman 3 ayrı fizyoterapistten destek aldım bu konuda bu yüzden yorum yapıyorum başıma geldiği ve yaptırdığım için. Kulaktan dolma bile olmayan cahillikle yapılmış bir yoruma bu sebeple yanıt verdim. Peki sizin avukatlık dışında uzmanlığınız nedir