Arkadaşlar Aptamil , Aptamil conformil, sma optipro , Bebelac Gold ,bunların hepsini denedim hepsi cocuguma gaz yaptı ve aşırı kabız oldu 2 gün önce hipp e geçtik bu sefer de kusuyor ve kabızlığı da arttı her içtiginde ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardım edin