Toprakdemir ben dahiliye doktoruna gittim doğumdan sonra bir yıla kadar normal dedi ama benim resmen önlerim açıldı aynaya bakasn gelmiyo ama istersen yinede bi kan değerlerine baktır dökülmesi durmasa da belki azalır ben şu an demir hapı ve B12 kullanıyorum biraz olsun azaldı