fatmaaa-01 5 günlük bebeğim var göğüs ucum aşırı hassaslaştı emzirirken inanılmaz ağrıyor aynı şey başına gelen var mı göğüs ucu yarasına ne iyi gelir
Fato29 fatmaaa-01 biz ayva çekirdeğinden jel yapmıştık o iyi geliyor ve fito krem. Ama ne kullanırsan kullan bir süre devan ediyor malesef
Tubis_0 fatmaaa-01 benim de öyle atlet bile değdiğinde sızlıyordu hakiki zeytinyağı ben öyle rahatladım
GKM fatmaaa-01 Eczaneden E VİTAMİNİ alın. Ben kullanmadım yaram olmadı ama arkadaşım kullandı hemen etki etti ve bebeği emzirirken silmiyordu. Sizde alırsanız yine ne olur ne olmaz eczaneye alırsanız silip silmeyeceğinizi sorun. İnşallah işe yarar şifa olur.
Birgocmenkustuo Medela’nin purelan diye bir kremi var. Doğal içerikli bir krem. Cok cok faydasını gördüm. Birde hemşiremizin tavsiyesi bebeğiniz emip bittikten sonra anne sütünden sürün.