Kızlar ben bebegimi doğduğundan beri mamayla besliyorum şu an 52 günlük ama devamlı mama istiyo ne uyku düzenimiz kaldı ne başka bişey saatte bi mama ver gaZını çıkart uyutmaya çalıs derken bi sonraki saat geliyo oyalamayındenedim ama ne mümkün aşırı agşıyo sanki hiç yememiş gibi ölçegi artırdım fazla sürede tok kalsın diye gene aynı degişen bişey yok ne yapıcagım böyle düzensiz mi gidecek bilen basına gelen var mı