Adawwwa ben de yarı kundağa yatırıyorum doğduğundan beri.bazen keşke alıştırmasaydım diyorum😅😅 ana kucağında kundaksız yatıyor beşiğinde yatmıyor. Acaba ana kucağı eğimli diye mi yatıyo kundaksız diyorum sonra ne alaka ya diyorum 😅
Bu bebekler çok fena çoook