IpekIncii Bebek hapşırıyor ve elleri soğuksa üşüyor anlamına mı gelir? Veya üşüdüğünü nasıl anlarım 🤦🏻♀️
ogretmenanne- IpekIncii hapşırma yenidoğanlarda refleks dedi doktorumuz, el ve ayakların soğuk olması üşüdüğü anlamına gelmezmiş, giyinik yerleri sıcak ılıksa üşümüyormuş….son olarak da biz ne giyiyorsak bir kat fazlasını giyeceklermiş
IpekIncii Alpingo urfada yaşıyoruz biz burası çok sıcak olduğu için klima açıyoruz. Ona tulum giydiriyorum kundağını müslinle yapıyorum
[silindi] Refleks olarak hapşırıyor Ben fizyolojik damla döküyorum hapşırırak kendisi burnundaki pislikleri çıkarıyor burnunu temizliyor Ayrıca el ayak soğukluğu sıcaklık göstergesi değil Kendinizden bir kat fazla giydirin