Merhaba arkadaslar, bebegim 5 ay 8 günlük. Yüzüstü emekler pozisyona durup ayaklarinkn ustune basarak ilerleyebiliyor oglum. Bi kac zamandir yavas yavas oturtuyorum destekle vs. Simdi emekler pozisyondayken kendi kendine oturur pozisyona getiriyor kendini. Oyuncaklariyla o sekilde oynamaya calisiyor. Ama daha dik duramiyor elleriyle destek aliyor. Ben de dusecek diye korkuyorum. Her gordugumde mudahale ediyorum. Çünkü yuvarlanabiljr dusebilir kafasini vurabilir. Sizin bebekleriniz ne zaman kendi kendine oturma pozisyonuna geldi. Nasil bi yol izlediniz? Nasil desteklediniz. Veya korudunuz. Hep gozumun onunde olmayabiliyor. Mutfaga gidiyorum. Bi gelmisim oturma pozisyonunda. Korkuyorum arkaya ya da yana dusecek diye.