nhduman Kızlar ben artık kızımın doymadığını düşünmeye başladım. Denemek amaçlı bu tek seferlik mamalardan denemek istiyorum. Büyük paket değil de, tek kullanımlık olanları varmış. Bakacağım ki yine aynı mı olacak? Nerede satılıyor bilgisi olan var mı?
Zulal_ nhduman banda sürekli çocuk doymuyor mama al dediler almadım 1 aydan bu yana hep emzirdim gayet de doyuyor küçücük midesi cis yaomıormu kaka yapmıormu nerden anladınız soymadığını
pogacayanakk nhduman aptamilde var sadece bildiğim kadarıyla, ben Migros’tan alıyorum başka nerde var bilmiyorum alırsanız 24 saat içinde tüketilmesi lazım bilginiz olsun
Hediye__ nhduman hemen mama alma canm bebiş bezini islatiyormu 5 kere çişini yapıp bezi ıslanırsa doyuyor demektir mama gaz yapar 6 ay anne sütü ver
Alyanur81 nhduman valla benimde kaka sorunum var kızımda kabız olabilir sozden kaynaklı değil bence mamada veriyorum yinede yapmıyor sorun sizde değil bence . Kaç kere lama yaptirmama rağmen o bile işe yaramadı doyup doymadiğini sadece qnneler anlar benimde kayınvalidem elini emiyor surekli diye aç diyordu ama bebekler zaten refleks olarak anne karninda elini emdikleri için emiyor kimsenin ağzına bakma mamada verebilirsin doktorlar verme diyor ama ben ilk doğdugu gunden beri veriyorum açıkcası benimkide kaka yapmiyor zeytinyağı deneyebilirsiniz belki kabızdır işe yarar
nhduman Alyanur81 kabız değil ki. Ay ne bileyim belki de psikolojim bozuldu artık sokak baskısından. Ne yapacağımı şaşırdım.
nhduman Hediye__ 3 kere yapıyor, bazen 4 olduğu oluyor o da çok nadir. Ayrıca dolu dolu da değil tabi.
Hediye__ nhduman ozman doymuyor demekki doyan bebegin bezi cis doluyor ve 3 veya 4 defa kaka yapıyor ama bana doktor hip mama ver dedi bitkisel mamaymış araştır istersen ben mama versem onu alacam sanada fikir olsun
Alyanur81 nhduman kimseye aldanma herkes kendi cocuğuna baksın bence 🤣kendi cocugunun sikintisini bitek sen bilirsin milleti dinlersek oooo