Allahimm 11 Ay 22 güne kadar tek başıma bakıyorum biliyorum çok iyi anneyim ona karşı mükemmel sabırlı azimli başarılı olmam gerekiyor ki çok iyi bir şekilde yetiştirmek istiyorum sabah akşam senden sabır kelimesini 7 24 dilimden eksiksiz düşmüyor. Daha çok sabır ver bana sağlığı hersyi yerinde binlerce şükür etsem az kalır Rabbım
Bir bebek 7 24 neden ağlar neden mizmiz olur vallahi ben 10 yıl çöktüm destek kimseden yok sıfır esims abah gidiyor akşam gecesinde geliyor 13 saat çalışıyor elinden ne gelirse yardım etmeye çalışıyor. Gece eşim uyandırdım gel şu beşiği salla dedim oturdum ağladım gecesaat 4 geccek böyle sürmeyecek büyüyor bak oğlumuz dedi ben daha çok ağladım 😅 Ay geldiler bana Ay bana güzel şeyler söyleyin lütfen 💛
He birde kafama tukreyim nerden alıştırdım sallamayı ASLAAAAAAA DIYEN BEN 7 24 SALLIYORUM OF OF