Hilalnurr bildiğim kadarıyla mamayı birden biberonla değil de kademeli azaltabilirsiniz. Hem bebeğin susuz kalmaması hem de bu süreçte memelerin duruma alışması açısından. Bebeğiniz susuz kalabilir. En son öğünden başlayarak 30cc-30cc azaltarak gidiliyor diye okudum hep emzirme danışmanlarından. Bence yardım alın facebook emzirme akademisinden.