Canım bol bol emzir bizde atlattık yenidoğduğunda yok sarı ışıkta yatırın altın takın falan dediler annemler yatırdı ben inanmıyorum gerçi sütüm çok yoktu sağdım verdim mama verdim doktor anne sütü ile çok çabuk atıyor dedi sarılığı geçer inşallah üzülme herkeste oluyor