Anneyimmmbeen Bir aydır gece uykusu beni öldürüyor saat başı sürekli ağlayarak uyanıyor mızmızlanıyor ağlıyor doğru düzgün uyumuyor ne yapacağım galiba alışkanlık yaptı ben nasıl düzeltirim
Nevarebeka1 Anneyimmmbeen ya ne tesadüf bizde de öyle 1 aydır böyle 9 ay 5 günlüğüz nerdeyse saat bası kalkıyor mızmızlanıyor neden böyle napmak lazım😭
Deniz3434 Anneyimmmbeen benimde 9 ay 10 günlük 10 gündür bizdede durum aynı ağlıyor bide kucak istiyor doktora gittik çok şükür bişi çıkmadı diş dediler bir aya düzelir demişti
Anneyimmmbeen Nevarebeka1 bi hastalığı mı var diye düşünüyorum alışkanlık mı yaptı acaba bir sebep arayışındayım
Nevarebeka1 Anneyimmmbeen bende öyle diş diye düşünüyorum ama gündüz keyifli diş ellerinde kabarma yok hiç dişimiz de cıkmadı bilmiyorum bi dönem diye düşünüyorum
Deniz3434 Nevarebeka1 bizdede gözükmüyor doktor spatulayla baktı direk diş sıkıntı yok dedi canım düzelmesini bekliyoruz şimdi gündüz dediğin gibi bişi yok şuan başladı mız mızlanmaya ya
Nevarebeka1 Deniz3434 hele gece ağlayarak uyanıyor Allahtan ayılmıyor ama sürekli böyle sağına dönse aglıyor soluna dönse aglıyor su dönemde bi gecseydi
Deniz3434 Nevarebeka1 diş çıkana kadar böyleymiş ya aynı durumdayım gözü kapalı ağlıyor kucağıma alınca yatıyor şaşırdım kaldım