5 ay 11 günlük kızım her gece saat başı neredeyse emmek istiyor. Emzirmek için alıyorum az bişey emip tekrar uyuyo yani açlıktan değil sanki sadece memeyi tutmak için uyanıyo. Başına böyle gelen varmı kızlar zaten gündüz yoruluyorum gece biraz uyuyum derken bide bu huy başladı